ART FOTO – foreviger de unge øyeblikkene

Vi er to fotografer som har spesialisert oss på å ta bilder av barn - de vakreste og morsomste motivene som finnes. Siden 2005 har vi reist rundt i hele Rogaland og Hordaland for å møte og forevige et kort øyeblikk av tiden da de som en dag skal ta over verden var så små.

Artige opplevelser med ART FOTO

Vi ønsker at selve fotograferingen i barnehagen skal være en hyggelig og artig opplevelse for de unge. Om fotograferingen finner sted inne eller ute, varierer fra dag til dag avhengig av vær og vind. Fotografen og de ansatte i barnehagen vil på fotodagen bli enige om en løsning som vil fungere best for alle parter.

Prosessen fra vi fanger barnas smil med kameraet, til mor og far smiler enda bredere idet dere får se det endelige resultatet, skal være så oversiktlig som mulig. Dere vil derfor ikke motta noen bildepakke fra oss før dere er sikre på hvilke bilder dere vil ha. Vi har stor tro på ærlig salg. Dere velger selv hvilke bilder dere vil bestille ved å besøke nettsidene våre (www.art-foto.no), hvor dere logger inn med koden dere har fått tilsendt på SMS, e-post eller per brev. Så kan dere i ro og mak se på og plukke ut bildene dere ønsker, før dere setter dem sammen til en egenkomponert pakke som dere bestiller. Det er selvsagt også mulig å kjøpe bare enkeltbilder, eller å bare bestille de digitale bildefilene for så å skrive dem ut på egenhånd.

Hva kan jeg bruke bildene til?

Hos ART FOTO får du selvsagt bildene dine på vanlig fotopapir, men du kan også få dem på lerret/canvas og som julekort. Vi fikser det også slik at du kan få bildet av den lille storsjarmør på kaffekoppen din, eller på ditt mobildeksel. Du kan også bestille personlige fotogaver til venner og familie.

Kort leveringstid - lang levetid

Vår leveringstid er to til tre uker. Fra bildene er tatt, til dere har dem i hendene deres, gjennomgår bildene en grundig bildebehandling av oss for å sikre et best mulige resultatet. Slik sikrer vi at øyeblikkene også varer i lang, lang tid.

Studioet

Vårt hovedkontor er på Vestli 1, som ligger i Førresfjorden like utenfor Haugesund. Her har vi også fotostudio slik at de barna som ikke var til stede under fotografering pga sykdom eller lignende, har mulighet for å komme i studio å bli fotografert.

For barnehager som ligger i Bergen eller Stavanger har vi avtaler med annerkjente studio fotografer i de aktuelle byene. De stiller sine studioer til disposisjon for de som må bli fotografert i etterkant.

ART FOTO

Vestli 1.