Portrett og gruppebilde over 35 barn

Etter vi har fotografert får alle foreldrene en innloggingskode. De får da se bildene og velger selv om de ønsker å bestille eller ikke. Hvis de ønsker å bestille står de fritt til å velge de bildene og produktene som de selv ønsker. De kan feks velge et ark i 20x25cm, en pakke med flere bilder eller kun filer av barnet. Valgene er mange!

1 stk 20x25 kr 199,-

1 stk bildepakke fra 497,-

Alle filene av barnet 799,- (ikke gruppebildet)

Porto / ekspedisjonsgebyr og eventuelle fakturagebyr kommer i tillegg.

KUN GRUPPEBILDE OVER 50 BARN

Hvis dere ønsker å fotografere kun gruppebilde er det mulighet for det også. Men det er ikke alltid vi kan ta denne type oppdrag i høysesongen vår, da dette er lite lønsomme oppdrag for oss.

1 stk 20x25 cm kr 299,-  Hurtigbestillings pris 249,-

Porto / ekspedisjonsgebyr og eventuelle fakturagebyr kommer i tillegg.

SMÅ BARNEHAGER

Vi ønsker selvsagt at barnehagefoto skal være for alle, men av økonomiske grunner er tilbudet mer redusert for de små barnehagene. Begrensede datoer på denne type oppdrag.

PORTRETT + GRUPPEBIDE: 1 stk 20X25cm kr 249,- | Pakke fra kr 597,- | Alle filene av barnet 799,- (ikke gruppebildet)

KUNGRUPPEBILDE: 1 stk 20X25 cm KR 299,-

Porto / ekspedisjonsgebyr og eventuelle fakturagebyr kommer i tillegg.