Miljø | Barnehagefotograf

MILJØ

Vi er glad i planeten vår og ønsker å ta vare på den så godt som mulig.

Vi har i de siste årene jobbet svært aktivt med å bli så miljøvennlig som mulig og vårt mål er å bli et miljøfyrtårn.

Nettløsning:

Foreldrene får kode på e-post eller sms. De logger seg inn og får se barnehagebildene. De kan deretter velge hva de vil bestille. De trenger ikke kjøpe bilder de kan også kjøpe kun filer. Bestiller de bilder, bestiller de akkurat det de ønsker. Så det blir ingen retur eller svinn av bildene.

Kjemi-fri produksjon:

Vi produserer våre barnehagebilder med ny teknologi slik at vi slipper bruk av kjemi og sølv. Dette er et mer miljøvennlig alternativ i tillegg til at også bildene har bedre holdbarhet og høyere fargegjengivelse ved denne type produksjon. (De falmer senere og har flere fargetoner slik at du får et mer naturtro bilde.)

Kortreist fotograf:

Vi fokuserer vårt marked rundt der vi har lokale fotografer. Vi har fotografer lokalisert rundt på vestlandet å fotograferer derfor der. Det er ingenting som er mer miljøskadelig enn å sende en fotograf med fly for å fotografere i barnehagen.

ART FOTO barnehagefotograf fotograferer barnehager på hele vestlandet. Der i blant barnehager i Stavanger, Haugesund, Karmøy, Tysvær, Bømlo, Stord og Bergen. ART FOTO barnehagefotografer har flere dyktige barnehagefotografer med utdannelse innenfor barnehagefotografi.  Barnehagefotografene er opptatt av høy kvalitet, miljøvennlige løsninger og innovative produkter. Barnehagefotografene har høy faglig kompetanse og kan fotografere både inne bilder og ute bilder.